feb
25

YouthinkyouKnowPeopleb8fdc3.pngHelló. Ahogy a cím is utal rá,mostanában eléggé szar a közérzetem. Nyugi,nem jött még meg. Nem az az oka. Magyarul mondva rossz a kedvem. Depresszió. Úgy érzem, ki vagyok közösítve,mindenki utál, senkit sem érdeklek. Talán magam miatt is van,de komolyan mondom,hogy gyártom az összeesküvés elméleteket.:S És az is lehet,hogy közrejátszik a kiújult náthám. 2 napja folyamatosan folyik és be van dugulva az orrom, köhögök, fáj a torkom stb. Gondolom is, hogy hol fáztam meg. Hétfőn a templomban. Na, mondom úgy sem fogok fázni hosszúujjúban meg kabátban,erre tessék! Plussz ki is térdeltünk a kőpadlóra is vagy 5 jó kis percre. Lázas nem vagyok legalább. Asszem. Még nem mértem. Írni sincs most sok kedvem ám. Pedig nem muszályból vezetem ezt a blogot! Én szeretem ezt csinálni. Tényleg jó terápiás módszer. Na oké,ezt muszály volt. Pedig a hétfőm jól is indult. Egy nap 2 töri ötös! Annyira örültem! Az egyik felelet, a másik írásbeli. Kedden fizika TZ volt. Alig tanultam rá! De szerintem a 3-as mindenképp meglesz. Annál remélem már csak jobb. Az Alföldből már tudok 8 versszakot, Bele kéne húznom,mert pénteken jó lenne felmondani.:/ Na mind1, majd megoldom. Ó,és a nyelvtanversenyen 4. lettem!XP De úgy,hogy anniy pontom lett, mint a 8.-ban az elsőnek. Jaja!:) Akkor megyek is tanulni,mert eddig semmit sem csináltam. Nyelvtanból pedig van egy csomó házi. pux, és jobb kedvet, mint nekem van! szépnapot


HÁTTÉRZENE:
Panic! at the Disco - Camisado

A bejegyzés trackback címe:

https://mad-rock-chick.blog.hu/api/trackback/id/tr23965372

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása