feb
3

lcikon53f345d.jpgEgyre csak rosszabb lesz minden. Ma voltam orvosnál,azt mondta még ezen a héten maradjak itthon.:S Neemár! De hát az istennek se akar kimenni belőlem ez a nyavaja. Bár,már folyik az orrom! Ez jó jel! Gyógyulok megfelé!XD Ezzel csak annyit akartam,hogy ha Virág meg Edina olvassa a blogot,informáltak legyenek. Anna úgyse olvassa,úgyhogy ha hív,mondom neki az örömteli hírt! Szegény írhatja nekem a házit. (legalábbis remélem nem unja meg) Most láttam a Punk'd-ot az MTV-n, Avril Lavigne-t verték át benne! Szegény! Azért ez elég durva volt. Azt mondjuk megjegyezném,hogy nagyon elribancosodott 2005-re (merthogy ez akkor készült). Milyen lehet mostanság! Nem szidom én, meg szeretem is,de hát eléggé...na mind1. Lehet,hogy csak roszz napja volt. Bár nem hiszem. Nézzétek meg ti is,ha tudtok angolul,értitek.: KATT. De hogy mekkora ez a csaj he'! Én nagyobb vagyok nála,pedig még csak 13 vagyok. Mint remélem látni lehet, kódoltam be egy überfasza hátteret magamnak. Nem tudom,ti hogy vagytok vele,én imádom. Nagyon. Van több is. Fent jobboldalt van egy kis táblácska,ami villog. Onnan van. Lehet megtanulni az Alföldet !X( Bakker! És február 19-re. Mind a 12 versszakot! Most én annyira de annyira rosszul időzítettem! Ha visszamegyek,írok matekból, töriből, németbő, és asszem kémiából is. Ahogy Edina mondaná: bászkíh!X) Ajjaj,most látom mennyi az idő. (már 5 óra van,csak most fejezem be a bejegyzést) Megyek nézem a Comedy Centralt! Most adják le az utolsó rész "A nevem Earl"-ből.:'( Neeehh! Az a hülye Dokik lesz helyette. f*ck! Hiányoztok nekem csajok! Hiányzik a lány WC!XD Remélem péntekre kiheverem ezt a kórságot,és a doki is elenged hétfőn. Na pusszantás,ennyi volt mára. A fontosabbak az elején vannak.  csás___


Background mjuzik:
The All-American Rejects - Gives You Hell

A bejegyzés trackback címe:

https://mad-rock-chick.blog.hu/api/trackback/id/tr86920478

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása