feb
21

BULI! {FARSANG}

Címkék: farsang disco buli | Szerző: zsófa | 2:12 pm

931163.pngHy! Tegnap volt a nagy nap! Farsang Mezőkövesden! HATALMASNAGY volt! Nekem legalábbis. Annyit készülődtem,hogy pont akor értem be kb., amikor kezdődött a beszéd. Meg úgy egyáltalán az egész. Nem volt semmi előadás,hála a jó égnek! Megnyitó vége, osztályban kajálda, vissza a tornaterembe. Let's go party! Nagyon sokat nem tudok írni,mert olyan sokminden történt. Táncoltam,jó számok voltak,és szerintem volt olyan jó, mint a tavalyi. Sőt! Csak annyit írok, Anna közelít a célhoz. Ahogy Dina mondta.XD A Veréb ikrek ugye próbáltak becsajozni,meg a többi srác is. Pia nem volt! Jó nem is szoktam inni,meg azért mégiscsak suli! De azért kipróbálnám 1szer,milyen egy pohár után bulizni. Most miért ne? Nem szoktam bulikba járni,mert hát én "jó kislány vagyok"!:P A csajok is, meg Miklós is mondta,hogy jól táncolok.:S Én nem veszem észre magamon. Egyszer van az évben ilyen nap,ki kell élvezni! Csak az volt a legidegesítőbb,hogy kértünk számot, és a DJ-k nem adták le.:( Mondjuk engem különösebben nem zavart. És én Anettet bulizós kis vad csajnak hittem,egészen eddig. Alig táncolt. Csak húzogatta magát jobbra-balra. Amikor láttam. Azt is ritkán volt. De biztos azért,mert nem voltak ott "cunciék". Meg a többi haver. Mind1. Nem is nagyon érdekel. Na akkor végül is egy szóval az egész: ESZMÉLETLEN volt!
 

HÁTTÉRMUSIC: Panic! at the Disco - The Only Difference.....

A bejegyzés trackback címe:

https://mad-rock-chick.blog.hu/api/trackback/id/tr56956536

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása