feb
18

TÚL VAGYOK RAJTA!

Címkék: verseny | Szerző: zsófa | 6:59 pm

123326401158b19a3.pngSzió! Végre ünnepélyesen kijelenthetem, hogy a nyelvtan versenyt letudtam! Ma írtuk meg, kb. negyed 3 magasságában. 3-ig volt kiszabva az időhatár. Szerencsére voltak ismerős arcok. Na akkor, megnyitóbeszéd után fel voltunk osztva évfolyamok szerint, én a történelemtanárnőhöz voltam beosztva. Mármint a 7. osztály. Na ezt jól megmondtam. Na jóvanmárna! Adatlap, tollbamondás, feladatlap. A 4/a-ban írtuk. Őszintén szólva én 100szor nehezebbnek hittem. Tudom, hogy ez még csak körzeti,de hát...:S Nem is baj. Eredmény még nincs,és asszem egy darabig még nem lesz,de ééén már nem emléxek mit mondtak erről! Első nem nagyon szeretnék lenni,mert az megy tovább a megyeire,de azért utolsó sem igazán. Viszonylag még hamar is végeztem,mert 3.-nak adtam be. de úgy,hogy kb. már csak 5-10 percem volt befejezni. Jaja. Hát összessgében én jónak érzem,de ezt csak én gondolom. Mit kapok én ofőtől, ha utolsó leszek! Hujuj! A mai nap,az valami nagyonjó volt! Tesin kimentünk szánkózni,de hogy ott mi volt! Bexarás. Elhülyültünk a csajokkal. Na ennyi csak,mert hínak vacsizni.

HÁTTÉRZAJ: Panic! at the Disco - Lying Is The Most Fun...

A bejegyzés trackback címe:

https://mad-rock-chick.blog.hu/api/trackback/id/tr57951343

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása