dec
29

Hát igen. Ez is eljön lassan. 2009. De ne siessünk annyira! Vegyük csak végig az évet....na jó ne. Én nem értek az ilyenekhez. Meg ennyire nem is akarok belemenni. Legyen annyi elég,hogy ilyen jó félévem eddig még nem nagyon volt a suliban. Ha már vmit kell,először vegyük ezt. De hogy nálunk mik mennek végbe! Most ennek vagyok a legjobb barátja,máskor meg ennek, ezt utálom,őt nem....stb.:P Annával még mindig nem vesztünk össze(komolyabban). Éljen!X) Amúgy ha már agyalok itt rajta, elemezném az osztályunkbeli csoportulásokat. A jelenlegit,az én véleményem,és látásom szerint. Nálunk ez van. Jó mi? Összetartunk. Neem,amúgy senkivel sincs nekem bajom,csak hát már muszály kiírni magamból. Nahátakkor, vagyunk mi: Én,Anna,Virág, meg néha(és jobbik esetben) Edina. De ő változó személyiség,mert minden lánnyal jóban van,ezért mindenhol ott van. Van Lotti és Dóra,akik mindig máshol vannak. Van Szabináék csoportja,akik sztem a legtöbben vannak: Zsófi, Szabina, Kati, Lili,és Szandi is általában ott van. Ott van még Emese&Eszter&Szabina&Niki trió, de Szabina és Niki most vmiért összevesztek,úgyhogy szegény Niki egyedül maradt. Én mindenki bírok,csak páran vannak,akikkel tartjuk a tisztes távot. Nem kéne.:/ Úgyhogy (már megint) elhatározom,hogy kicsivel nyitottabb leszek mindenki felé,változtatok a viselkedésemen. Nem leszek szégyenlős,magambazárkózó!! Könnyű azt mondani...X( Majd igyekszek. Csak akarás kérdése. Az imidzsújítás már folyamatban. Csajosabbra veszem a figurát. Eddig fiúsat akartam,most ilyen lesz. És tökre bejön. Ez is kipipálva. Félig. Holnapután SZILVESZTER! Buliról nem tudok senkinél. Úgyhogy sztem idén is itthon leszek.:/ Szórakozóhelyre 1:még fiatal vagyok,bár ez nem számít igazán, 2:el se engednének. Nem értem miért nem. Mert hát most,idén lenne kedvem. Idén új énekeseket,bandákat is megismertem. És megszerettem.^^ Fall Out Boy, 30 Seconds To Mars, Simple Plan, Nickelback, Katy Perry, Beyonce, Britney Spears...stb. Jó vessetek meg ezért,de vannak Britney-nek jó számai!:P Nem mind,de van pár. Naszóval...mi van még? Hm,kb ennyit akartam. Legyen mindenkinek további jó szünete, jó bulizást, petárdázást sziveszterre és újévre! Ja, és még úgyse raktam ki nagyon képet magamról a blogra,ezért hát azon a képen fent igen,én vagyok. Ne röhögj!!!XD Na jó nem vagyok én nagyképű,meg egoista sem!Nehogy azt hidd.:P Ez az új énem. Hát csak ennyit akartam még. Na szasztok!!!^^

BACKROUND MUSIC: Fall Out Boy - 20 Dollar Nose Bleed

A bejegyzés trackback címe:

https://mad-rock-chick.blog.hu/api/trackback/id/tr41847085

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása