dec
26

Hy people! Milyen volt a karácsony? Nekem . Csak kár,hogy hó nem esett. Mostmár mind1. Ajándékok? Tudtam ugyan,miket kapok,de azért mégis jól esett. Most felsoroljam? Na jó. Aszongyahogy: 2 rövidujjú, 1 pulcsi, 1 farmer, 1 öv, 1 karkötő, nyaklánc és fülbevaló, CD [Fall Out Boy-Infinity On High], CD állvány, és mamától egy hajvsaló.:D Ennek nagyon örülők!!!! Nem nagy dolgok,de én örülök nekik! Húh és amit tesóm kapott! Hát az beszarás! Egy ilyen kis interaktív gyereklaptop,ami beszél magyarul. De olyan tájszólással monja a szavakat,mint ide Bécs!!!XD Ja,meg az egészcsaládos ajándék! MŰHOLDAS TV! Ezt már régebben is írtam,de végül is ezt is kaptam.:P Azóta szinte álandóan az MTV Hungary, a VIVA, a Comedy Central, és néha,ha bejön az MTV TWO megy. Most mit monjak,zenefüggő vagyok.:P Jelenleg semmi sem megy, mert zenét hallgatok. Letöltöttem meghallgatni Miley Cyrus Breakout albumát,hogy mégis milyen. Mert a 7 Things-et eddig is szerettem. Nem vagyok poprajongó. És ahogy hallgatom....hát....nem az én stílusom. De a Fly On The Wall még teccik is. De amúgy az egész kuka! Jó,aki szereti,szereti. De inkább nem mondok semmit. A Hannah Montana-t igaz szoktam nézni. Az .:P És nem a számok miatt nézem. Leszedtem még egy YouTube downloader-t,mert én hülye azt hittem,hogy az majd gyorsan leszedi nekem a videókat a netről. Hát tévedtem. A faszt szedi le! Úgy felbaszta tegnap az agyam! Inkább nem idegesítem magam vele most. Huh. Na nemsokára lehet B.U.É.K.-ozni! Most december 26-a van, tehát még asszem 5 nap,és 2009!!! Még egy év eltelt. Egy tartalmas 2008. Nekem legalábbis:P Idén valahogy sokminden összejött. Haverok,suli,meg minden. Jó és rossz értelemben is. Na de erről majd csak jövőre írok!XD     love&peace 

BACKGROUND MUSIC: Miley Cyrus - Fly On The Wall

A bejegyzés trackback címe:

https://mad-rock-chick.blog.hu/api/trackback/id/tr62842545

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása