feb
6

ICONATORa133b0b9ac4369b8d9d1a63.gifFebruár 6. Péntek. Na mi van ilyenkor?! A szülinapom!!! És igen,^^ szám szerint a 13. El se hiszem,hogy így öregszek! Bezzegh még az én időmben, mi?! Vasárnap tartjuk,mert....akkor szoktuk.:P Akkor jön mama is. Lesz 2 torta is! Nyamm. Egy gesztenyés, meg egy ilyen.....saját ötlet szerűség. Csokis krém,vaníliapudinggal. Majd megcsinálják anyáék vhogy. Kapni már nem hiszem,hogy kapok vmit is. Mindig korábban csórikálom el az ajándékokat. Felsoroljam?: 1 sárga pulcsi rövidujjúval, egy fekete csőgatya(szerű), a mobil(L), fülbevaló, karkötők. Nem sok, inkább értéke van. Egyébként érdekesség,hogy 2007-ben épp ma jelent meg a Fall Out Boy Infinity On High lemeze.XD Tudom nem nagy szám,csak az előbb olvasatam egy rajongói oldalon. 1 jó hír! Dobpergés.... Hétfőn megyek suliba!!! Tapsvihar. Igazából sztem. az orvos még itthon tartott volna,csak nem akarja,hogy sokat hiányozzak. Még jó hogy! Én se. Így is pótolhatom a majden másfél hét kiesést. Jobban is érzem magam,nem igazán köhögök,az orrom még mindig árad mint a Tisza,és mostmár a torkomból is jön fel vmi fehér szarság. Eddig is jött,csak nem volt színe.X) +1 hétig nem tesizhetek. De hát én szeretek. Meg szertnék. Oké,most örülök éppenséggel neki,mert hát nem is tudnék.{E.O.} Értitek mire gondolok?! Ugye?! Na mi van még? Új igazolványképem van myvipen. A tegnapi napom meg azzal ment el,hogy témákat töltöttem le a mobilomra. A netről. Tök királyok. Ma is tapáltam pár nagyonjót. Most töltőn van a teló,de majd este rárakom őket. 4 hátteret(Converse) is töltöttem rá,meg egy csomó zenét. A buksis a legjobb. Beszarás,azt meg kell hallgatni. Mindjárt előkeresem vhogy. Megvan: KATT. Elég,ha rákattintasz. Na okés,mást nem nagyon akartam. Sok jót neketek is,nekem is....helló


NAGYON JÓ HÁTTÉRZENE:
Panic! At The Disco - But It's Better If You Do 

A bejegyzés trackback címe:

https://mad-rock-chick.blog.hu/api/trackback/id/tr17926555

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása