jan
19

Na mizujs virágszálaim? Milyen a kedvetek? Nekem most tök jó,pedig lassú zenét hallgatok.XD Britney-Everytime. Nem röhög, és nem vág pofákat! Most volt az MTV Hungary-n Britney hétvége,akkor hallottam. Igaz nem először. Imádom ezt a számot. Meg a klippjét is. Tudom,hogy kinyírja benne magát,de hát akkor is! Tök cuki benne a kisbaba :) nyugi,nem ezt fogom berakni háttérzenének. Vagy...de,csak egy másikat is.:) Foo Fighters 4ever!!!  Az lesz a másik. Más téma: ofő kiadta a félévi biziket. Hááát....érdekesn sikerült,az eddigiekhez képest.:P Egy csomó minden 4-es lett. Beleértve a magatartás/szorgalom is. Jó mi? Végül is, 4.4 az átlagom. Mármint az összesnek együtvéve. Annával kiszámoltuk. Ha már itt tartunk,pletyka: délután láttunk egy/az új gyereket (fiú). Nem tudom,melyik osztályba megy,mert én 7-es,8-osnak néztem.:S Nem vagyok rosszindulatú,meg ilyenek,de...ne hozzánk jöjjön már!XP Na! nem is biztos,hogy 7es,szóval nem 100%-osa hír,de mindenkébb beíratkozik. asszem.:S De mondott Attila vmi másik gyereket is, hogy jön,úgyhogy...hát jó lesz,mert az A-ban is 28-an vannak.XO Jah,Annával ott vitatkoztak,hogy az a fiú-e az,amit Attila mondott(vmi Alex), Anna meg hallotta,hogy Karcsinak hívják. És ott vitáztak az ajtóban.X) Beszarok he! Na jó,erről nem is írok,mert ez magánügy....Nah mi volt még ma? Kb. ennyi,amit érdemes megírni. Neeem! Tegnap este nézegettem idézeteket,hogy majd kiírom myvipre. Olyan jókat találtam. Lehet ugyan,hogy csak nekem teccenek,de hát ez vagyok én. Na jó kiírom ezeket a kurvajó idézetek,és be is fejeztem:
Ha iszunk, lerészegedünk.
Ha lerészegedünk, bealszunk.
Ha bealszunk, nem követünk el bűnöket.
Ha nem követünk el bűnüket, a mennybe jutunk.
Szóval, részegedjünk le mindannyian, és irány a menny!:P

Néha, ha azt mondom,"igen, jól vagyok", de szeretném, ha valaki a szemembe nézne és azt mondaná:"inkább az igazat mondd..."
Nem lehetsz öreg és bölcs, ha sosem voltál fiatal és őrült:P
A kemény munkába még senki sem halt bele, de miért kockáztassunk?:P / Lustikák jelmondata ^^
Szar az élet, de meghalni félek, mert van egy fasz, akiért élek..
Az élet egy lengőajtó. Sosem tudod, honnan nyílik, de mindig pofán talál.
A világon két dolog végtelen: a világegyetem és az emberi hülyeség. Bár az elsőben nem vagyok biztos.
Kívánságműsor a rádióban: "Kérnék egy számot a BKV-soknak, Rihannától a Shut up and drive-ot."
A tinik akkor érik el a felnőtt kor küszöbét, amikor rájönnek, hogy a hifi hangerőszabályzó gombját balra is el lehet tekerni.
Jók mi? Nekem teccenek. Késsz vagyok,megyek még tanulni,és mindjárt anya elé állok az ellenőrzőmmel. Ajjaj!X) Na pápuszi *fuckheads...bocs,ezt muszály volt.{ne vedd magdra,csak baj_van_bent,tudod én lenni kompltette hülye XD.} peace^^

HÁTTÉRZENÉK {választhatsz}:
Britney Spears - Everytime  [lassú]

Foo Fighters - Breakout   [gyorsabb]

A bejegyzés trackback címe:

https://mad-rock-chick.blog.hu/api/trackback/id/tr40888837

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása