jan
31

123274371897ed877a.pngNah akkor. Kezdjük.: Pénteken,nem mentem mégsem suliba, mert a doki azt mondta,hogy hétvégére maradjak itthon "lábadozni". Magyarul feküdnöm kellene. Tegnap az is ment egész nap. Nem csináltam semmit,pedig Annát megkérdezném,hogy megírták-e töriből a témazárót. Na majd. (utólag: most kérdeztem meg,és megírták,úgyhogy én is megfogom utólag asszem) Hát remélem hétfőre nem lesz tüdőgyulladásom:S Az hiányozna még nekem! Valószínű,ha nem lesz lázam vasárnap,és anya elenged,akkor megyek. Csak még igazolás is kéne Bubótól{orvos}. Akkor viszont én itthon maradok!:P Vagy....nem tudom,meglátom még addig mi lesz. Nem is köhögök már,csak míg be nem veszem a bogyót. Meg a szirupot. De ez már rutin. Csak valaki eldugta az adagolóját,úgyhogy muszály voltam belenyakalni reggel. Mások a pálinkával teszik ekkor ezt,én a köptetőmmel.X) Néztem ma az MTV-t (mit is mást?), volt 13:00-kor az Beiktatási bál,és benne egyik kedvenc bandám<3 Fall Out Boy!! Felléptek az America's Suitehearts-al. ivel is mással. A szám tök találó. Mármint hogy passzolt az eseményhez. Egyébként ez az új klipp is. De ezt már írtam régebben. Nah,erről ennyi. Tesómmal is jól összevesztem. Igaz ez nem túlságosan új dolog. Csak annyit mondok,hogy elég durvát mondott a kis ribanca! ÓÓÓh, nem is idegesítem magam. Nem érdemli meg ezt a luxust. Megint nézelődtem a gportálon,és találtam pár idézetet. Számszerint 3-at. Mára csak ennyit írok,mert hát nem megyek sehova,és nincs miről írni. Ezzel fejezem be,a betegeknek jobbulás,nekem meg sok kis Nasivin övegcsét! Ja,és holnap február!XD helló...:
A vélemény olyan, mint a segglyuk: mindenkinek van, de senki sem kíváncsi a máséra.
A pasik olyanok, mint a WC-k! Lehetnek szabadok, foglaltak vagy le vannak szarva!
Az élet olyan, mint egy szál cigaretta...néha jól megszívjuk!

HÁTTÉRZAJ: Panic At The Disco - Nine In The Afternoon  

A bejegyzés trackback címe:

https://mad-rock-chick.blog.hu/api/trackback/id/tr63914449

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása