jan
17

Ez is itt van végre. A sulikban félévi osztályzás. Nekem elég szarul sikerült az első félév. Egy csomó mindenből 4 es leszek. De az a jó hír,hogy 3-as nagyon semmi se lesz. De ez majd hétfőn kiderül. Éss az is az,hogy 2x lesz 5 óránk!!! szerdán meg pénteken.:D (L) Eddig minden nap 6 volt.:( Megcsináltam painten,úgyhogy tessen meglesni: Katt. Annyira nem is nehéz. Jobban megoszlik,mint az előző. Jó,vannak nehéz napok,pl a kedd,hétfő(nekem legalábbis),de attól még jó. Nem tudom,de én úgy érzem,ez volt az eddigi legjobb félévem a suliban. Haverok tekintetében.XD Na akkor más. Vannak új képek myvipen meg 2 új videó. Tegnap este leszedtük a (karácsony)fát itthon(jókor mi?),és olyan csupasz lett az egész nappali! furi. Hozzászoktam már,hogy ha a gép elé akarok ülni,a fa mellet kell bepaszíroznom magam. Nemsokára itt a szülinapom!{február 6.} Még 20 nap!! asszemXD valamit én sejtelmezek ám.:P Nem mondok inkább semmit,lehet,hogy csak bediliztem:) hülye vagyok tisztára. Erről majd írok 20 nap múlva. Lehet,hogy kapok új mobilt! Már úgy szerettem volna régóta 1et,de sose kaptam. De végre...anya azt mondta,hogy "meglátjuk".Ez nála általában azt jelenti,hogy "kaphatsz".XD Jejje...:) Minden vágyam egy walkman mobil. Egy fekete-narancs. Pontosan még nem tudom,milyen legyen,csak elképzelések vannak. Na ezt is megértem:) A régi már tök ciki. Nagyon nem szeretem mutogatni.:/ De hát addig míg nem kapok,addig jó az is. Ja,hát nem mondtam még? Vágattam frufrut! Sokkal jobban áll sztem,mint ez a hosszú,félrefésült. Marad is mostantól így. Visszajön a divatba. Nagyoncool! (LOL) A héten...nem nagyon történt semmi. Csak ami szokott. Hetes voltam! Utálok hetes lenni! Ezt muszály volt..hehm. Anna ma Zitához ment bulizni,én meg takarítottam a házat. Igen,én. Benyalizok az ősöknél...XP Emléxetek,milyem minuszok voltak hét elején! Itt volt -18°C is! Beszarás. Olya hideg volt,úgyhogy jól meg is fáztam asszem. Egész nap köhögök. Most már tök jó idő van. Fagypont föltött a hőmérőnk! A hót is már a pokolba kívánom! Karácsonykor bezzegh nem esett volna ilyen nagy szemekkel! Vagy legalább esett volna!:( Oké. De nem. Naszóval ennyi lett volna. Kiírtam mindent,de vannak dolgok,amiket nem nagyon szeretnék publikálni,mert félek,hogy az illetők megutálják egymást,vagy engem:/ Ezt csak úgy hogy magamnak. =^.^=   XD   Sorry...byebye mindenki,1 hét múlva ugyanitt! Nem írtam sok újat mi?XP   PEACE NOW! 

BACKGROUND MUSIC: Foo Fighters - Long Road To Ruin

A bejegyzés trackback címe:

https://mad-rock-chick.blog.hu/api/trackback/id/tr28883516

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása