jan
24

Húh barbibabák,de jó nap volt a mai . Mondom akkor sorban: a reggel szarul indult,alig akartam felkelni...de aztán sikerült. Szokásom szerint megint vagy 1 órán át piperészkedtem.:P Mentünk Miskolca ajándékokat venni nekem szülinapomra. Elsősorban a fő cél a mobilvétel volt. Na aztán lett is ám!(L) VAN ÚJ MOBILOM!!!Imádom. Sony Ericsson S500i. Itt egy kép róla: KATT. Nagyon teccik,és egycsomó mindent tud. Szó szerint. Csakhát szívtam,mert csak ebben a színben volt.(szürke) Láttam ugyanilyet a TESCO-ban is,fekete-zöldben...beleszerettem abba is! De mostmár mind1. Kibírom,meg teccik is. Nem hiszem,hogy kicserélnék.:S Nah,"be happy!"XD Ezután a Plázába is bementünk,onnan lett egy pink fülbevaló és 1 pink karkötőszett. Igen,magamtól akartam pinket. Tisztára átmegyek cicába. Na jó,azt azért nem. Most jut eszembe,mielőtt mobilt vettünk volna,apa mutatott nekem olyan "miniautókat",amiket segédmotoros vizsgával lehet vezetni. Tök királyak voltak. Nagyon bejöttek,csak hát ugyebár még most leszek 13.:P  De ő olyat szeretne nekem,ha leteszem a segédmotorost,és megyek majd gimibe. Szokjad 'ne az autót!XD De most nem?...tök cuki autók. Kb. akkora a hosszúsága,mint az én magasságom.jaja. Naszóval hol is tartottam?...megvan,mentünk a New Yorker-be meg a Takko-ba. Lett egy ilyen kis kockás mellényke,2 rövidújjú és 2 vékony kiegészítősál. De én még szeretnék egy lila gatyát is. Majd nemsokára remélem találok valahol. Azaz hogy láttam ott is,csak vagy 2x belefértem volna.:/ Mi volt még? Hát kb ennyi. Asszem. Elkel mondanom,örömteli és egyben fantasztikus élmény: FARSANGKOR NEM KELL BEÖLTÖZNI!XD Vagyis nem muszály mindenkinek. Nem osztályonkénti lesz. Hülye leszek még ott égetni magam! Egyik legjobb hír a héten. Gürcölök a nyelvtannal,templomba muszály menni....na ezek a rosszak. De hát elég mára ennyi helyzetjelentés. Majd még jelentkezek máskor is. helló^^

HALLGASS ZENÉT KÖZBEN: Panic! At The Disco - I Write Sins, Not Tragedies

A bejegyzés trackback címe:

https://mad-rock-chick.blog.hu/api/trackback/id/tr11899974

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása