jan
9

Üdvitten! Az újév első hete is eltelt. Tudom, csak majdnem, de hát na. Olyan,de olyan kibaszott hideg van kint! Reggel röpködnek a minuszok! De legalább látni és érezni is,hogy TÉL van.Ettől eltekintve:voltak nagyon jó, és rosszabb napok is. De mostanában mindig vannak jobb napjaim.(LOL) BFF forevör<3 Igazábol mostmár sokmindenkivel szóba állok az osztályban. Nem mindenkivel, de vannak már többen. Örülök,hogy kigyógyultam a téli depiből. Merthogy tudjátok, az volt nekem. Írtam is róla, és most nem fejteném ki. Na akkor kezdjük a hét elemzését: Hétfőn semmi sem történt. Ami említésre méltó lenne. Kedden is nagyon jó napom voltSzerda. Hát a színház! Diótörő. Balett...istenem az égben balettdarab!:P Nyugi,nem a Barbie-s változat,de vmi hasonló. Biztos látta már vki,aki olvassa. Edina,Virág tudom, ti igen.XP Az egészben csak az volt jó,mikor a csajnak néha fellebbent a minije,meg az egérgirály....COOL!!!XD Ennél azért még a Padlás is jobb volt. Sztem. Edinának például teccett,tehát van ilyen is. De úgy szétültem a seggem! Az nem kifejezés!!! Mikor felálltam a végén,azt hittem,hogy levágták onnan a picsámat!:P Csütörtök. Reggel olyan fáradt voltam! Meg ki is adták a kémia TZ-t. ami hát 3-as:( Eddig volt egy 4-esem. Jó mi? De hétfőn meg írunk egy javítót. Remélem az jobban sikerül!:/ Péntek.(vagyis a mai nap) Ez is jó volt egynek. Imádom a havernőimet(L)! Kaptam ma egy gatyát,és egy póló+pulcsi kombit(szülinapomra). Tényleg! Az is nemsokára itt van. Február 6. Már kevesebb,mint 1 hónap,és 13 leszek!!!Juhhé! Végre. De már úgy vártam. Szinte már csak én vagyok még mindig 12 az osztályban. Na jó nem csak én. Például azt tudom,hogy Kristóf fiatalabb nálam. Ahogy én emléxem. Ó,és holnap fodrász! Frufrut vágatok. De még nem tudom mindig,hogy milyen stílusút. Ferdét,vagy sűrű, egyenes legyen. Sztem ferdét csináltatok. Csak aztán meg ne bánjam. Na ennyi lenne a hetem. Tömören. Lehet,hogy mostantól csak így hétvégén írok,mert egyszerűen irdatlansok a tanulnivalóm! Oké,pápuszi forevör!^^

 HÁTTÉRZENE NEKED: Sum 41 - With Me

A bejegyzés trackback címe:

https://mad-rock-chick.blog.hu/api/trackback/id/tr21867778

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása