jan
29

12316816908216738.pngCsütörtök van. És én ma nem mentem suliba, mert tegnap este nagyon köhögtem,sőt! Már 2 hete megállás nélkül,de tegnap volt a legszarabb. Lázam nincs, az orrom se folyik,nagyon rosszul se vagyok, igaz a fejem az szokott sajogni. Időnként. De örülök,hogy ma nem mentem sehova. Azaz hogy majd dokihoz fogok. Nem is tudom hol kezdjem. Annyi minden van bennem.X) Na hétfőn mik voltak? hm...nem emléxem XD Kedden volt szülői,ott mondta elvileg ofő,hogy lesz valami erdei tábor nyáron. Csak a 2 hetediknek. Anna meg én is mennénk,de valószínű,hogy a Dunakanyarnál is lesz egy. Edina meg Virág viszont oda mennének. De csajok lécci! Majd én személyesen vakarom le a sarat a cipőtökről,csak gyertek el!XP Én is mennék mind2re,de azt se tudom,hogy egy időben lesz-e,és hogy mennyibe kerül. Sőt,hogy a dunai 100%-e egyáltalán?!:S De én nem akarok mások előtt strandolni! Jó, a havernőim között más tészta,de vagy 60/70 ember társaságában! Ajjaj...baj lenne ott.XD Na oké,majd meglátjuk mi lesz. Mondjuk nekem se kéne most itt lennem a gép előtt.:/ {Ez csak mellékes volt.} A tegnapi napom tök jó volt. Lottival tesin![LOL] Én mentem volna ám ma is,csak hát anya! Nem is baj inkább helyeseltem,mert ma írtunk (én csak volna) kémiából. Holnap meg töri TZ.:'( arra is tanulni kéne. Nemsokár meg be kell fejezni a kőszívűt! Én még a felénél se járok! Lehet,hogy már el se olvasom. Max. a neten a tartalmát,és írok egy 3-as dogát belőle. Ofő megint adott egy rakat nyelvtanos papírt,amiket 1 hét alatt kell megcsinálnom. Azaz hétfőre. Még mindig úgy várom a szülinapom! Az ajándékokat már megkaptam,de hát akkor is! Mégiscsak 8 nap múlva 13 éves leszek! Oh my God! Már csak 1 hét! De jó matekos vagyok csháje!XD 1 hónapra rá pedig anya szülinapja lesz. Már van is ötletem,hogy mit adjak neki,csak hát lehet,gohy pénzelni kéne,és ő a családi kassza. Apának még saját bankkártyája sincs. 1 vagy 2 közös van. De asszem 1. Így hát neki nem tudunk túl nagy meglepetést szerezni,mert csak feltűnik neki,ha apa kicsivel több pénzt kér. (köztudott,hogy nem hord magával) Majd megoldom vhogy. Ki szokta nézni a Comedy Central-t 17:00-kor és 20:00-kor?! Mert hát mi van akkor? (dobpergés)"A nevem Earl"!!!(L) Imádom ezt a sorozatot. mindig megnézem. Remélem a Dokik nem helyette lesz! Nem tudom miért teccik ennyire,meg hogy mi van benne,egyszerűen csak jó. Rajongók jelizzenek nálam! Na,ezzel együtt pedig jobbulást kívánok magamnak. De szerintem holnap már megyek,mert én nem akarom utólag megírni a törit. Mind2ért szorítsatok! És jó kis influenzás időszakot. Éljétek túl! Hát ez jó hosszúra sikerült. Én mondtam,hogy sokminden van bennem most!     na hy

HALLGASS VALAMIT KÖZBEN: Hey Monday - Homecoming

A bejegyzés trackback címe:

https://mad-rock-chick.blog.hu/api/trackback/id/tr16910194

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása