aug
25

SZEVASZTOK!
Írnék pár sort a divatról is.Azaz hogy egy szárkollekcióról.Mégpedig az Abbey Dawn-ról.Ha valaki nem tudná,ez Avril Lavigne divatmárkája.A név tulajdonképpen az ő beceneve.Mármint a gyerekkori.Nekem nagyon teccenek a pólók,az ingek is(nem mind),a nadrágokkal nem vagyok kibékülve.Azaz hogy azzal nem,hogy csak botsáskák horhatják,mert szinte mind szűkszárú.Kivétel az a kockás térdgatya,mert az kurvajó!A kiegészítők közül is csak a karikakarkötők a normálisak.A többi,olyan idétlen...meg fura.De hát ez a mai divat.Amit én ugyebár nem igazán követek.Félreértés ne essék,nem azt mondom,hogy nem teccik az egész,csak nem az én stílusom.Kivéve néhány pólót.Kár hogy még csak külföldön lehet kapni,de sztem itthon nem is lehet majd soha sem venni,mert én még Kohl's üzletet sehol sem láttam.Mert csak ez árulja.Lehet ugyan,hogy Budapesten van,nem tom.Nem járok sűrűn arrafelé.Befejezésül mellékelek egy linket,amin megnézheted a klippet,amiben az Abbey dawn is szerepet kapott,más sztárok márkája mellett,akik leszerződtek a Kohl's-szal(egyébként Lenny Kravitz-től a Love Revolution-t éneklik benne: https://www.youtube.com/watch?v=TpNoOwVnGjA
És ha kíváncsi vagy a ruhadarabokra,látogass el a Kohl's hivatalos oldalára,vagy kattints IDE.De nemsokára egy csomó képet felrakok a galériámba.Befejeztem,de ha van véleményed,írd le nyugodtan a kommentekbe.Császtok,majd jelentkezek........

A bejegyzés trackback címe:

https://mad-rock-chick.blog.hu/api/trackback/id/tr85631851

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása