feb
15

avi0cdac.pngSorry. Sokáig nem írtam,hogy mi van velem. De meg volt rá a pontos és tökéletes okom. Nem volt időm! Egyáltalán nem! Most is örülök,hogy idejutok végre! Utóljára kb. 1 hete írtam. Igen. Múlt szombaton. Asszongya,memóriát elő,és ujjpercroncsolás!XD Egy hete,vasárnap tartottuk a szülinapomat. Nem volt rossz,de nem is volt nagy durranás. Mamától kaptam egy horgolt kis kakasszerűséget,egy virágcsokrot meg tortát. Azért csak ennyit,mert a mobilom árának felét ő fizette. A másikat nagyi. Anyáéktól pluszba még kaptam egy füstölőtartót, párologtatót(asszem így hívják), és pink körömlakkot!:P Igen-igen! Imádnivaló. Tisztára pink-mániában vagyok. Még mindig. Hétfőn...ledöbbentem. Na jó nem nagyon,mert sejtettem én ott valami suskust! Nem vagyok én olyan hülye,mint ahogy sokan azt hiszik! Erre nagyon büszke is vagyok!X) Na hogy ez miért van?: a csajoktól kaptam ajánékot. Szülinapit. Nagyon jól esett. De tényleg! Mécsesszett volt,meg Bocicsoki. Mind2t nagyon szeretem. Sztem a mécsesek Anna ötlete volt. Meg szoktam is mondogatni. Most is ég vmelyik. Talán pont az. Nem tudom. A többnapom majd megszakadtam a tanulásban meg a nyelvtan feladatlapokban! Megtudtam, a verseny szerdán lessz. Most szerdán. OMG! Az már csak 3 nap! És tanulni is kéne rá. Szabályokat meg mindent. Átnézni a papírokat. Majd, később. Ráérek végül is. Mihez képest. Az Alföldből még indig alig tudok vmit. Bele kéne húzni! Pénteken 13-a volt! Nekem személy szerint nem volt szerencsétlen napom. Csak Annácska rontotta el szünetben. Én ilyen vagyok, könnyen magamra veszek mindent. Sajnálom!... Erről ennyi. Tegnap fent voltunk Pesten keresztapuéknál. De hogy milyen rossz gyerek ez a Csabi. A kereszttesóm. Még csak 3 éves,és nagyobb a szája,mint Móninak. De tényleg! Amúgy meg nagyon édes. Bementünk még vmi nagy plázába,aminek a nevére már nem emléxem,de nem is akarok. Ilyen egy szart! A mozi volt egyedül jó benne. Hatalmasnagy. Mi nem ültünk be (kár),de kívülről is,meg a tömegből ítélve,biztos nem vásárolni járnak oda az emberek. 3 karkötőt vettünk. Meg Fornettit. Ennyi. Pedig igazából gatyákat szeretnék magamnak tavaszra. Majd Egerben talán sikeresebb leszek.:S Máig ennyi lett volna. Sűrűbben kéne írnom. Boldog Valentín Napot! Így utólag is.XD Tegnap este még letöltöttem a Panic at the Disco mind2 albumát meghallgatásra. Azt hallgatom most is. A Pretty. Odd tényleg jóra sikerült. Az A Fever You Can't Sweat Out-ot most hallgatom. Erról csak 3 számot ismerek. Majd meglátom mien a többi. Na pá [xxx]

HÁTTÉRZENE: Panic at the Disco - Northern Downpour

A bejegyzés trackback címe:

https://mad-rock-chick.blog.hu/api/trackback/id/tr63944235

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása