dec
8

1000× JOBBAN

Címkék: munka színház betegség suli | Szerző: zsófa | 3:26 pm

Húúh baszki de fáradt vagyok. Most érek be a garázsból, ott hordozgattam az összehasított fát. Segítettem apának, ő vágta, én meg berakosgattam a kazán mellé szép sorban. Kb. 2 másfél méteres oszlop tele is lett. Úgy fáj még most is a hátam meg a derekam! Nem vagyok hozzászokva. Már sokkal jobban érzem magam egyébként, sztem kihevertem a vírust. Éljen! Magolhatom a Szózatot! :( Kurvajó. És ugye olvashatom a Kőszívű-t is. Hát ha ma volt tényleg az osztálydélután, hát én szépen lemaradtam róla.:( De azért anya vett csomagbavalót,amiket azért még én is elfogadnék.:) Ma viszem el Annának. Erről ennyit,megszívtam,de valószínűleg szerdán már megyek. Ó még meg se írtam,de december 3-án, azaz kb. 1 hete voltam színházban. Jó nem csak én, sulis volt,de csak felső ment. Onnan se mindenk. 2 buszra való gyerek. Megnéztük Egerben a Padlást,amit már ugyan már láttam Mkövesden,de azért mondom emgnézem,nem vesztek vele sokat. A faszomat nem! Annyit nyekeregtek alatta,hogy aszittem ott alszom el. Pusz a hátam mögött valahol beszélt végig egy kiskölyök. Tökre idegesítő volt. Egy másik meg ott szaladgált az egész 2. résznél.  Mikor először láttam,akkor jobban tetszett. Lehet hogy azért,mert még kb csak 9-10 éves voltam? Lehet.(biztos) Szép kis napok. Én mindig megszívom. Tudom,nem így kéne nekiállni,de én már csak ilyen vagyok.XD

BACKGROUND MUSIC: Fall Out Boy - This Ain't a Scene, It's an Arms Race

A bejegyzés trackback címe:

https://mad-rock-chick.blog.hu/api/trackback/id/tr91811205

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása