jan
4

 Sziasztok . Húh,hát megint eltelt egy év....2009 van. Igazából semmi sem nagyon változott meg,csak 8-as helyett 9-est írunk a 200 után. Jó,azért mégsem ennyire. Vannak újévi fogadalmak,amiket én is szoktam tenni. Jó esetben ezek meg is valósulnak. De ez sosem így van.:( Mind1,szóval az idei fogadalmam,hogy megtanulok gördeszkázni,de ugyanakkor kicsit csajosabb stílust veszek fel. És nyitottabb leszek mindenki felé. Nem érdekel ki mit gondol,de én ezt terveztem el. Mert eddig egy kisegérnek éreztem magam. És akkor most...KITÖRÖK a keretekből!!! Hú de szarul jött ki ez.XD Na jó.pfff De depressziós lettem mostanában. De most aztán igazán! Még sírtam is...én. Ilyenek miatt. Pedig a bőgés csak oviban volt rossz szokásom. Azóta nem is nagyon sírtam. Jó,előfordult néha,de azok nem voltak nagyok. Csak ilyen elgyengülések. Egyszerűen kibuktam. Úgy összejött minden. Úgy éreztem,senkit sem érdeklek,senki sem szeret,unalmas vagyok,és mindenki ellenem van. Egyik este meg is akartam volna vagdosni magam!! De ezt most halálosan komolyan mondom. Még jó,hogy csak megfordult a fejemben! De majdnem kimentem a konyhába. Már jobban vagyok. Sokkal. Várom a sulit,mert ott vannak a haverok,meg mindeni. 2 hétig nem is láttam őket. Csak beszéltünk MSN-en. Nekem az is elég. De hiányoznak!XP Tanulni viszont nem akarok!!!Nem,nem és nem! Tudom,a szükséges rossz.:/ Ja. Ahogy visszamegyünk,egyből írunk egy feleletet bioszból, és meg kellett tanulni a Szózatot. Újra. Néhányaknak. Mert mi Annával 5-ben mentünk a M.kövesdi suliba át,és tőlunk korábban nem kérték az egész verset. Szívás. Úgyhogy nekem ez tök új volt. Jó,az első 2 versszakot azt tudtam. De....:( Ja meg a Kőszívűt is olvasni kellett volna. Tudom, ezt már annyiszor leírtam! Naszóval akkor...jó sulikezdést mindenkinek! És még jobb 2009-et,mint 2008-volt!! Utólag pedig háttérzene helyett: a Fall Out Boy-nak elkészült a legújabb klippje a Folie á Deux albumról, az America's Suitehearts-ből. Elég...érdekes,de nekem teccik. Maga a szám viszont jobb. Sztem. Na pá mindenkinek!!!!^^ És itt a videó:

[egyébként ezt  én már felraktam myvip-re is]

A bejegyzés trackback címe:

https://mad-rock-chick.blog.hu/api/trackback/id/tr33856625

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása