dec
13

Utoljára asszem kedden írtam helyzetjelentést. Azóta voltam suliban,ott meg megtudtam,hogy az osztálydélután nem igazán teccett senkinek. Jó,azért páraknak biztos. Kedden Miskolcon voltunk, karácsonyi "nagybevásárláson". Ahoz képest nem is volt olyan nagy. De.....végre(ha nem is kifejezett ez volt az első) megkaptam a Fall Out Boy Infinity On High albumát karácsonyra! Azóta szinte csak az megy itthon. Ezen kívül szinte semmit. Lett még volna a Simple Plan 3. albuma,de azt anya már egy kicsit drágának vélte. Mért is ne? Kurvajó kis nap volt. a végére azért bevágtam a durcit,nem részletezném hogy miért. Jó mégis. Nekem megteccik valami például a New Yorkerben, vagy a C&A-ban,felpróbálom,anya szerint nem áll jól. De mindenre ezt mondja. Baromira unom már. Még olcsó is volt, de " hát ez nem áll jól..." stb. ;( Jó egy nyakláncot kaptam. -_- Azóta se volt rajtam 1× sem. Meg egy piros kötött sálat,na azt imádom.(L) Ilyen is kell. Egyébként egyre jobban érzem magam a suliban. Kivéve mikor rosszul kelek. És többnyire azért ez van. Kár. Hú basszus a némettanár, feladott 2 szöveget németül,amit meg kell(ene) tanulni kívülről. Jókor állok én is neki. Ebben a percben.:) Ha csütörtökre nem tudom, 1-est kapok. Nem igazán izgat,de anya kedvére szeretnék tenni. Na jó nem,de akkor is....mi a szarnak? Úgy se használom sehova! Na nem is idegesítem magam,inkább tanulom a szöveget. Nem sok,csak nem marad meg a fejemben. Mind1, valahogy megpróbálom.    goodbye 

BACKGROUND MUSIC: Boys Like Girls - Thunder

A bejegyzés trackback címe:

https://mad-rock-chick.blog.hu/api/trackback/id/tr86820748

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása