nov
29

ÜNNEPEK

Címkék: ünnepek karácsony mikulás | Szerző: zsófa | 12:56 pm

Merry,merry.....^^
Ezen a héten leesett az első hó a bükkaljánál is! Olyan szép volt! Beautiful!(L) És ha már így ilyen címet írok,akkor kellemes ünnepeket! Még messze van,de már a vásárlási láz javában folyik. Ma ugyan éppen november 29-e van,de már csak 1 hét mikulásig! És ugyebár kevesebb,mint 1 hónap karácsonyig! Király! Egész évben erre vártam. Meglepő, de nem az ajándékok miatt. Jó,részben azért is :P Legnkább a hangulat miatt. Úgy értem...a gyertyák,a fenyőfadíszítés,a hó(ami vélhetőleg lesz),együtt mindenki,mézeskalácssütés, stb. Értitek? Eddig mindig vártam,hogy hú,vahon mit kapok?Vajon mit? Csak azt nem akarom elhinni,hogy kiskoromban még elhittem,hogy van mikulás,meg hogy az ajándékokat is a "Jézuska" hozza.Elképesztő,milyen kis kretén voltam.De most itt van erre Móni.A tesóm.Lehet őt hülyíteni,hosz szegénykém még csak 3 éves.:) Dejó lesz. Ó,és az egyik családi ajándékról már tudok!!Hehe!És rajtam kívül (elvileg),és anyut beleértve senki sem tudja. Csak annyit mondok: tányérosTV. De ha ismerősöm olvassa a bejegyzést,erről kuss legyen oké! Nekem leszedik a fejem! Erről ennyit. Hamarosan itt van Miklós bácsi,úgyhogy erre is készülni kell! Cipőpucolás.Jajj.Egész más dolgok: holnap bérmálkozós bemutatás a kövedsi templomban! Mit ki nem találnak! Erre is semmi kedvem beutazni reggel negyed 10-re! Mára csak ennyi volt.Ha történik valami érdekes az én kis egyszerű életemben,majd megírom.       cső mindenkinek!


BACKGROUND MUSIC: 30 Seconds To Mars - Attack

A bejegyzés trackback címe:

https://mad-rock-chick.blog.hu/api/trackback/id/tr35794575

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása