aug
9

ILYEN EGY NAPOM (NYÁRON)

Címkék: én zsófa | Szerző: zsófa | 7:24 pm

CSÁ!
Most azt írnám le,hogy hogyan telik 1 napom így nyáron.Hát reggel általábon 8-9 órakor felkelek,15 percig ébredezek,majd bekapcsolom a TV-t,és ekkor még a Reggeli vagy a Koffeinmentes megy,tehát azokat(!) nézem.Ezután kimegyek a fürdőszobába,és ott pipperészkedek 5 percet.Iszok,eszek.Ezek után felöltözök,és beülök a gép elé,és van néhány oldal,amire automata 1. dolgom megnézni:
www.joe-jonas.extra.hu,
www.avril-central.extra.hu,
www.avril-fanbased.extra.hu,
www.nessa-star.gportal.hu,
www.thejonasbrothers.gportal.hu,
www.avril-l.org,
www.avril-images.net,
www.citromail.hu.
Nagyjából csak ennyi.Mikor (félóránként) megunom az egészet,megyek vissza TV-t nézni.És ha már ezt is unom,akkor eszek vmi keveset.Vagy gyümölcslevet iszok. Miután ettem-ittam megint a gép elé ülök,és kb. 2 órán át a Youtube-on lógok.Közben MSN-en is azért fent vagyok(néha).Nagyonritkán elmegyek Lottihoz.Ezekkel gyorsan elmegy a délután.A vacsora nálunk 19:00-kor van,tehát ekkor vacsizok.Ezután (minden 2. nap) fürdök(azért,mert nincs olyan,ami miatt koszos lennék).Ha végeztem leengedem a redőnyöket,mivel én vagyok a családi "redőnyfelelős".Bevonulok a szobámba,és úgy fél 10-ig zenét hallgatok.Mivel a tesómat(3 éves) ilyenkor viszik aludni.Nézem még egy kicsit a TV-t,és alszok.Így megy ez napról napra.Az az igazság,hogy már egy kicsit unom.Ezért nem is csoda,ha egy kicsit várom már a sulit,ott legalább soha sem unatkozok.És nem vagyok egyedül.Na befejeztem,majd még írok.
csá» Zsófa™

A bejegyzés trackback címe:

https://mad-rock-chick.blog.hu/api/trackback/id/tr78608418

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

viksí · http://www.avril-fanbased.extra.hu 2008.08.17. 15:24:39

Szia! Tök jó a blogod, mindig elolvasom a friss bejegyzéseket :). Nagyon meglepődtem, amikor azt olvastam, hogy mindig megnézed az oldalamat, nagyon örülük neki :D :)). további jó blogolást! ^^.
süti beállítások módosítása