dec
6

Ajjaj mi lesz velem? Elkapott szinte az egész család,és köztük én is egy fasza kis vírust,amitől olyan,de olyan fáradt vagyok mint az állat! Tehát beteg. Nagyon szar érzés. De lehet hogy azért,mert egész nap csak teát iszok,mert a kaja egyszerűen nem megy le a torkomon. Csak pirítóst ehetek amúgy is. Ne akard átélni. Valami jó hír is: tegnap felszerelték a műholdat a falra, úgyhogy mostantól van +ban még 49 TVcsatornánk! Egész nap megy rajta a sok-sok music,úgyhogy ez az ediggi legszebb karácsonyi ajándék. Merthogy az. Anyától kapta a család. Imádom.(L) Az első dolog,amit megláttam benne, az a Fall Out Boy - I'm Like A Lawyer...(Me&You) klippje volt. Elsőre megteccett a szám,rákerestem a Youtube-on,és most is azt hallgatom. Még több rossz hír. Ma valószínűleg nem ünnepeljük a Mikulást,merthát mindenki elég szarul van,tehát nincs sok értelme. A másik,hogy ha hétfőre nem fekszem ki ezt a nyavaját,nem megyek a "mikulásdélutánra",és én azt nagyon bánnám. Szerdán húztuk ki,hogy kinek adunk ajándékot, én a hatalmasnagy mázlimnak köszönhetően Annát húztam (aminek nagyonis örülök),de ha nem vagyok ott,ő valószínűleg nem kap semmit. Anya erre azt találta ki, hogy megveszi az ajándékot, odaadja ofőnek,ő meg Annának. Ha nem gyógyulok meg persze. De én ott akaroklenni! Nem igazság! Hát ez most jól összejött,de sebaj,addig is végre valahára a nagy hajtás után pihenhetek. És ez nagyon jól esik! :)    peace ^_^

BACKGROUND MUSIC: Fall Out Boy - I'm Like A Lawyer...(Me&You)

A bejegyzés trackback címe:

https://mad-rock-chick.blog.hu/api/trackback/id/tr36807695

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása