nov
21

Hát jobb napot,mint nekem volt !       {depis hangulat}
Ez a pénteki nap,ez...ez..ez....hogy is fogalmazzak? Életem egyik legszarabb napja volt.Egész szépen indult az egész.Reggel Katy Perry:I Kissed A Girl-jére keltem,úgyhogy baromi jó kedvem volt. Bírom ezt a számot:) Viszont egész nap olyan de olyan álmos voltam,hogy azt hittem 2. órán (matekon ugye) elalszok. De az összesen úgy nézhettem ki mint egy holdkóros! Ó és én hülye -20°C-ban felveszek egy kis szar rövidújjút,meg egy vékony pulcsit. Plussz egy kendő,hogy a nyakam ne fázzon,mert néha szokott. De még így is az osztályba úgy fáztam! lehet,hogy csak azért,mert ültem a hejemen,ami az ajtónál van,ahol legjobban ér a huzat. Király!:( Kedden nekünk kézimeccsünk lenne,amire kéne egy csapat. Én nem akarok menni,de kellenék,hogy meglegyünk mind. Leszarom ha az edző 1-est vagy mittomén mit ad,de akkor se megye. Amúgy ezen "vesztünk" egy kicsit össze Annával (pontosabban csak én haragudtam meg rá egy kicsit),mert én már meguntam,hogy velem álandóan ordibál mindenért,egy bizonyos másik csajjal pedig soha a büdös életbe! Tudom hogy kicsit önfejű,különc és értetlen vagyok,de hát Istenem! Senki sem tökéletes! Erről csak ennyit,mert elvileg már semmi harag. Húh,hát ilyen napot senkinek sem kívánok. Ezeket már csak tetézi,hogy kaptam földrajzból egy 3-ast, fizikából és németből egy 4-est. Teszek én ezekre magasról,éel se mondom itthon! Majd ha nézi anya az ellenőrzőm,meglátja. Addig meg jól van az ott.
Ez a magamból kiírás tényleg nyugtató! Ajánlom mindenkinek szives figyelmébe. Búcsú!!! Cső   [holnap havazás!
]

BACKGROUND MUSIC:
30 Seconds To Mars - The Kill

A bejegyzés trackback címe:

https://mad-rock-chick.blog.hu/api/trackback/id/tr48781634

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása