okt
22

► SZÜNET VAN!

Címkék: myvip suli szünet | Szerző: zsófa | 4:34 pm

Hály guys!♦
Mától végre szünet van!Ójee...:P Nekünk ma 6 óránk volt,de szerencsére az 1. elmaradt(nagyrészben),mert 56-os műsor volt.Ráadásul ez az óra matek volt!!!:)Egyébként a műsor egész tűrhető volt.szokás szerint már megint a mi osztályunk szerepelt.Meg az "A"-sok.Ma tök jó napom volt ahoz képest hogy....na,gondolj amit akarsz.XD Most nézem a myvip-et,hát van új dizi.Én ezt olvastam,de vmi egész másra gondoltam.Ez vmi iszonyatszar.Szerintem.Egyáltalán nem teccik.Pedig red/black-nek indult,hát ez lett belőle.Így hát maradok a narancsnál.(új képeim vannak,most rakom fel)Óóóó....csak most írom.Szerintetek ki nyeri a Celeb Vagyok....-ot?Szerintem tutti,hogy Benkő.Amilyen barom egy ember,még megszavazzák királynak.Bár még az is lehet,hogy Mariann.Mind1.Ezzel itt akkor be is fejezném,csak ennyit akartam.Élményekben bővelkedő blablabla......na,legyetek rosszak!(megyünk pestre tűntetni!!)                      
bye: Zsófa©

A bejegyzés trackback címe:

https://mad-rock-chick.blog.hu/api/trackback/id/tr50726682

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása