okt
5

I'M SO SORRY.......

Címkék: myvip kirándulás zsófa | Szerző: zsófa | 3:57 pm

Hello! Mizujs(Scooby Doo)?
Nagyon sajnálom,hogy szinte csak egy hete írtam,de nem volt itthon a gép.Anya elvitte letörölni róla a vírusokat,és azt mondta,hogy 600 valamennyi volt rajta!o_O Nem semmi ugye?Úgyhogy ezentúl hetente lehet rajta vírusírtást csinálni.Naszép.Egyébként csak ennyit akartam kiírni.Nem tudom kinek hogy teccik,de nekem nagyon bejön a myvip új stílusa(i).Több is van,de én a fekete/pink-et használom,mert az áll hozzám a legközelebb.Meg lett rajta újdonságként ilyen zenelejátszó vagy mi,az nagyon állat ötlet.Én már felraktam az összes Simple Plan(L) számomat rá,most pedig az Avril-eseket töltöm.Az igaz ugyan,hogy pár hangot torzít,de ez még belefér. 8-án sulikiruccanás Debrecenbe!Az ám,380 akármennyi gyerek megszállja a várost.És egy külön vonatot.Hát érdekes lesz.Remélem nem lesz túl unalmas az egész,mert készülök rá.csak nehogy megint itthonhagyjam a fényképezőt!XD Az volt a tavalyi osztálykiránduláson is.Akkor még a mobilom is elfelejtettem vinni.Ilyen hülye is csak én lehetek.Ezekből kifolyólag semmilyen emlék nem maradt onnan.De mostmár lesz!!!:)Majd írok róla beszámolót,addig is pá minden olvasónak!.(még ha nincs is olyan).!!!XD
<<
The RAINBOW is DEAD!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://mad-rock-chick.blog.hu/api/trackback/id/tr28697372

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása