sze
27

EMO STYLE

Címkék: emo | Szerző: zsófa | 11:16 am

Hello mindenki!  {hy}
Írnék pár sort az én szemszögemből a legújabb tinidivatról.Ez történetesen az emo stílus.Nem is tudom mivel kezdjem.Végül is nem ítélem el az emosokat,de nem is igazán csípem az olyan embereket,akik csak az érvagdosással,meg az önsajnálattal vannak elfoglalva egész nap.Jó nem mindenegyikük ilyen,de azért van példa rá.Egy tizenévesnek aztán kurvanagy világfájdalmai lehetnek.Merthogy az egész erről szól.Tulajdonképpen ők a modern hippik.Az én álláspontom szerint.Az újságban olvastam ezt,de hát nem tudom:"Az emók a szeretet gyermekei.Álmodozók,érzelmesek, és nyiltan kimutatják,mit rejt a szívük."Hát biztos:P Az is ott van,hogy a punk- és a -hardcore mozgalombó fejlődött ki az emók irányzata,és hogy a fiúk és lányok közötti különbségek eltűnnek: a fiúk színes ruhákat hordanak, és sminkelik is magukat,akárcsak a lányok.A stílusról magam alkotok véleményt.Jellemzőek a fekete-fehér kockás motívumok,a rikító pink,lila színek és társaik.Ezek közül a fekete-fehér kockás dolgokat imádom én is.A haj fekete,benne rikító melírozott tincek,és a frufru a fél arcot eltakarja.Ez nem csak hogy baromi ronda,de még a szemet is roncsolja.Én egyáltalán nem akarok most ítélkezni,de mi értelme ennek?Jó,a külső még tűrhető is,de ez a belső sötétség,és egyszer csak világosság....ez követhetetlen,és érthetetlen.Na jó,ennyi cikizés elég is volt.És hangsúlyoznám,hogy ez SAJÁT vélemény.Ja,és én NEM VAGYOK EMOs!Oké?Én a saját stílusom szerint öltözködök,és viselkedek.Nem vagyok egy megkreált divatbaba!Mostmár tényleg befejezem.Ha látni akarod az emomat,kattints IDE.
Byby by Z.s.ó.f.a.

A bejegyzés trackback címe:

https://mad-rock-chick.blog.hu/api/trackback/id/tr68684200

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása