sze
5

AZ ELSŐ HÉT GYÖTRELMEI

| Szerző: zsófa | 7:09 pm

CSővÁZ!
Huh,hát elég régen írtam utoljára,de most bepótolom a lemaradást.Egyébként van kifogásom:tanultam!XDÉN!Komolyan mondom!Elég tűrhető volt eddig a suli.Mivel én 7-be mentem idén,bejött 4 új tárgy: földrajz,fizika,kémia,biosz.Majd vhogy csak megbirkózok vele.A földrajzot sohasem szerettem,és sohasem fogom!!!Nekem dögunalom volt már a természetórán is a frajzi rész,hát ez még szarabb.A fizika eddig egész tűrhető,sztem szeretni fogom(ha nem számolunk sokat).Hú hát az 1. kémia óra az vmi csúcs volt.Igazából szinte csak "kisérleteztünk" meg beszéltünk,de az egyik kisérletnél a tanár rázta a kémcsőt,és volt benn vmi sárga folyadék.Na ahogy rázza-rázza,egyszer csak eltörik,hát vagy "kiszakadt"(nem tudom máshogy mondani) az alja.És a frissen meszelt szép fehér falra ömlik.Na hát ezért jó hátul ülni!:) A biosz csak ma volt,de igazából ugyanaz mint a természet,szóval nem sok vizet zavar.Érdekességként mellékelném az órarendem,és azt is leírom utána,hogy mien szakkörökre járok +-ba: ÓRAREND.Minden nap 6 óra.:( Naakor kedden és csütörtökön kézi edzés,és még nem tudom mikor,azaz hogy elfelejtettem,de járok idén majd infó szakkörre.Hát ennyi lett volna,a tolltartó nem lett meg,de majd nézek vmi másfajtát,vmi egyszerűbbet.Na viszlát,és sok sikert nektek is a sulihoz!
ROCK ON!
ZSófa©

A bejegyzés trackback címe:

https://mad-rock-chick.blog.hu/api/trackback/id/tr76650182

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása