okt
27

Kattints a képre a teljes mérethez!Sziasztok olvasók! (ha vagytok egyáltalán)
Nagy hírem van!Legalábbis azoknak,akik szeretik a Simple Plan-t.Ugyanis megjelent a Save You videóklippjük.Azt még nem tudom,hogy a zenetévéken játszák-e már,de a Youtube-on fent van.A hivatalos is fenn van.Mivel az a lejátszó jobb minőségű,én azon ajánlom megnézni.Itt a linkje: CLICK. De ide berakom a komplett Youtube-os verziót.Véleményként csak annyit,hogy sztem egész tűrhető.Bár olyan átlagos,történet nélküli "bandávaléneklős" klipp lett.Gondolom tudjátok milyen az.Az egész arról szól,hogy a banda énekel egy nagy csarnokban,közben pedig földön fekvő emberekről vannak jelenetek.Aztán mikor feláll az a sok ember,elkezdik kiírni a nevüket.Tulajdonképpen sztem ezek rákos emberek,akik kigyógyultak a betegségből.Amúgy benne van a vidiben Jeff anyja,Pierre öccse Jay,és az apjuk is.Én azt hittem Pierre eleve tök magas,de szinte eltörpül a tesója mellet.Nem semmi!:)Na hát akkor összegezve:elgondolkodtató videó.És a dal is ütős.

A bejegyzés trackback címe:

https://mad-rock-chick.blog.hu/api/trackback/id/tr89734098

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása