aug
6

HY THERE!
Na hát erre is elszántam magam.Saját blogom van.Nem tudom,hogy mit kezdek vele,de hát ilyenem is van.Igazából még kezdő is vagyok.De ha valaki olvassa is,kedves egészségére.Nos én zsófa (eredetileg Zsófi)vagyok,lehet,hogy páran ismernek a gportal-ból.Én vagyok az avril-design.gp szekije.Azazhogy most éppen nem szerkesztem,mert szünetet tartok.Elegem volt már az egész felhajtásból,viszont az igazi ok,hogy nem tudtam semmilyen programot telepíteni a gépemre,amit tudok is használni,és nem járt még le a próbaideje.De ezt a témát nem akarom most kivesézni.Inkább írok magamról is egy kicsit,ha vkit érdekel.MO-on élek(ez halálkomoly),azon belül BAZ megyében,Tardon.(leszek olyan szemét ,hogy lakcímet nem írok:P)1996. február 6-án születtem,számold ki hány éves vagyok.Kb. 163 cm vagyok,és sokkal kevesebb kg.A kedvenc színeim a fekete,barna,szürke,fehér,s.zöld.Ezeket én úgy hívom,hogy "steril színek".Szeretek tunyulva TV-t nézni,meg a gép előtt ülve zenét hallgatni,de nem vagyok ám olyan lusta,mint amilyennek láccok.Általában,ha suliban rengeteg energia van bennem,de ez matekóra után vhogy eltűnik.Meg én nem is szoktam ezt kimutatni.Álmodozós tipus vagyok,és sztem talán egy kicsit fiús is mostanában.A stílusomat leginkább Avril Lavigne 2002-es stílusához hasonlítanáb,bár még folyamatban van az újabb stílusváltásom.Ha már itt tartok,hatalmas Avril Lavigne fan vagyok,de imádom a Jonas Brothers-t is!<3 A zenei stílusomról annyit,hogy a Punk,Rock,Skate Punk,és egy kis Pop is benne van,de bírom az R&B-t is.A kedvenc számaim jelenleg Avriltől a Complicated, Losing Grip, My Happy Ending,a Sk8er Boi, és az I'm With You, a JB-től pedig az S.O.S., 6 minutes, Mandy, 7:05, BB Good, One Man Show, What I Go To School for.Hát mit is írjak még?A zene a mindenem,sztem ez már kiderült mindenkinek.Nem szertem a divatcicákat,inkább a normákat.Utálom a cukimuki beszédet(bár igaz néha én is használom),nem szeretek karon fogva menni csajokkal a suliudvaron.A jövőben grafikusként szeretnék dolgozni,de a pincérkedés vmi menő étteremben is teccene.Nos mára csak ennyi,majd talán folytatom...
csá» Zsófa™

A bejegyzés trackback címe:

https://mad-rock-chick.blog.hu/api/trackback/id/tr99603320

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása