dec
1

DECEMBER 1.

Címkék: könyv suli karácsony december | Szerző: zsófa | 7:01 pm

Sziasztok! Ó na végre valahára itt a DECEMBER! Juhé...nagy hócsták,szánkózás....ha esne a hó. De azért remélem fehér karácsonyunk lesz. Igazán kijárna. Csak azért nem akartam egyébként ezt a hónapot megérni,mert december 1. hetére kell elolvasni a Kőszívű ember fiaiból a következő "bontott" részt. És én még jócskáncsak benne vagyok ebben. Sőt! Mind1. Leszarom nagyon-nagyon magasról. Meg a technikatanárt is. El se jöjjön holnap. Ilyen kibaszott keresztszemes mintát csinálunk,vagy mit,és azt ott kéne elvileg,de én (mint a magyarok eszesebbik feléhez tartozó egyén) anyával itthon a felét már megcsináltattam. Még jó,hogy ő tudja,hogy hogy kell! Imádom anyám!(L) Ma is szokásos napom volt. Néha utálom magam. de most komolyan. Olyan szótlanka vagyok,hogy az már nem is igaz! De most Istenem,ha nincs mondanivalóm?! Mit fecsegjek. Erről (vhogy) eszembejutott, holnapután megyünk Egerbe! Jeje. Az már nem annyira izgi,hogy színházba. Nézzük a Padlást. Igaz már láttam,és akkor teccett is. Tvasszal meg a Diótörőt nézzük. Fasza.-_- Tegnap este pedig díszítgettük a házat karácsonyi díszekkel. Tök jó lett minden. És ha már karácsony, (múlt)vasárnap megvolt a bérmálkozók templomi bemutatása. Igazából csak annyi volt,hogy kaptunk egy kis miniatúr,láthatatlan keresztet. {Medál} Tudod ki fogja hordani! Kiraktam a palatáblámra,oszt jóva,majd ha kell a hitoktatónak,viszem. Addig meg jó helye van ott. Na. Most megyek is ez inkább csak ilyen kis magyambók kiírás lett volna.   helló/belló

BACKGROUND MUSIC: Pink - Sober

A bejegyzés trackback címe:

https://mad-rock-chick.blog.hu/api/trackback/id/tr53798382

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása