nov
10

KINÉZETÚJÍTÁS

Címkék: design haverok fikázás | Szerző: zsófa | 6:44 pm

                    HY!!                      JÓestét!                   
Megint untam magam,és csináltam egy új kinézetet.....Naná hogy nem én csináltam!Azaz hogy nem is nekem csinálták,hanem az alapok közt van:P Mind1.Nem érdekes.Csak ki akartam írni,ha nem tűnt volna fel.Tökre bejön ez is.Amúgy ez a már aaaaa..... kb a 4. designom. Oké,ennyi elég is lenne.Ma nem történt semmi érdekes dolog velem.Jaj dee...ó ezt muszály kiteregetni a nyilvánosság elé,mert úgy ki nem állhatom ezt a csajt!Mondjuk nekem nekem nem sok közöm van hozzá,de az már engem is írritál,ahogy Annát utánozza. Naszóval hogy érthető is legyen: van egy vörös hajú csaj az oszályomban,aki az én barátnőmet koppintja mindenben.Öltözködés,néha a viselkedés,nyomul mint állat,meg én azt bírom,mikor odajön(mikor senki sem hívja,és nem is akarja),és szó szerint elkezd "közel állni" hozzánk. Tehát...hogy is mondjam...odasimul hozzád XD Na jó nem pont így,de így kell elképzelni. Engem meg ebédnél ráncigál.De úgy rendesen! És a mai húzását még nem is említettem! Anna kb. 2-3 héttel ezelőtt csináltatott magának piercinget a fülébe.Vagy hát nem is piercing,hanem inkább csak lövetett még 2 lyukat a bal fülébe. Eszter (mert hogy így hívják) mit talál ki? Ő is akar magának a füléb!Micsoda véletlen!De nem?Na akkor most komolyan.Hát mi ez a csaj,ha nem egy kis utánozó ribanc?Jó én is akarok magamnak 1-et,csak én föntre a porcba,és majd csak ha a 16-ot vagy a 18-at betöltöttem.De a tetkók valahogy jobban izgatnak.Na nem érdekes,ez csak amolyan,ööö.."dühmagambólkiírása" volt.Azért elgondolkodtató.Na be is fejezem,és nagyon remélem,hogy ez a csaj majd egyszer elolvassa ezt,és leáll ezzel a cseszegetéssel.Puszilom a családot,majd nemsokára újra írok! OLLÁ

A bejegyzés trackback címe:

https://mad-rock-chick.blog.hu/api/trackback/id/tr33761975

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása