nov
19

 ♦  Huhú.héhé.júhé!                    {helló}
Sorry,hogy csak ilyen későn írom meg a szombati fergeteges napomat.Olyan fergeteges nem volt,de én élveztem meg minden.Ugye mi busszal mentünk be Mezőkövesdről Egerbe,ami úgy kb. 20km. Az nem túl sok.30 perc.naszóval a buszsofőr az egy olyan bunkó egy ember volt!Igaz nekem csak a hazaúton szólt be, de akkor os legszivesebben nyakonbasztam volna! Kérem a jegyet ugye,[és lényeges,hogy kérem] ez meg elkezd pofázni,hogy "esetleg kéred?"Na jó,bunkókám vidékről,ahogy Edina mondaná.Megnéztük az Agria Plázában a Madagaszkár 2-t,és húztunk plázázkodni.(azért azt néztük,mert egyszerűen nem volt más) Végülis teccett a film,de a vége már uncsi.Ó,és még nem is említettem,hogy amikor vártuk hogy kezdjenek,na milyen zene ment? Hát Avril! {OMG} na gyorsan elő a fényképezőt,és venni felfelé de villámgyorsan!Egyébként a Skater Boy ment.Ez a videó egyébként fent van a myvip adatlapomon ha érdekel valakit,és ismerősöm is.(L)Mozizni mentünk,de én azért,mert nem tudtam otthagyni, vettem a New Yorker-ben egy kalapot magamnak. Még jó hogy napos időt fogtunk ki.Tömören ennyi.Ja, hazaértünk kb. fél 3-ra,mentünk Annával Virághoz.:D Annának valami mániája Virág kutyája,mert mostanában álandóan csak Rexi így,Rexi úgy....huh. Elég hallgatni. Na ott még trécseltünk valameddig a Kiss családdal,aztán takarodó hazefele. Nagyvonalakban ennyi volt. Kösszentek,és írok még,remélem nem 1 hét kihagyásokkal.A mai napom egyébként tök tűrhetős volt. Na szép álmokat,és jó jegyeket
!

BACKGROUND MUSIC: Simple Plan - Crazy

A bejegyzés trackback címe:

https://mad-rock-chick.blog.hu/api/trackback/id/tr56777974

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása