sze
21

FLIMKRITIKA: A FALKA

Címkék: avril thefolck | Szerző: zsófa | 6:59 pm

He-hey,what's up?
Nem tűntem el teljesen.Csak meg szeretném osztani a Nagyvilággal az én hétköznapi problémáim.Ja és élményei.Ezzel kezdem.Nem tudom hányan látták péntek este 21:20-kor a Falka című thrillert a TV2-n,de én láttam.Már csak azért is,mert egy kisebb szerepet kapott benne az én kedvenc énekesnőm, Avril Lavigne.Igaz már angolul láttam a "nagy" alakítását,ott nem volt olyan szörnyű.Akkor se volt az,csakhát elég érdekes volt maga a film.Borzasztóan unalmas.A felénél elaludtam,mert nem bírtam már tovább.És ezt most ez komolyan mondom:5percenként ásítoztam rajta.Szerintem az volt a baja,hogy elhúztak benne mindent.Belement nagyon a részletekbe.Mondjuk az valami eszméletlen volt,mikor elkezdett vetkőzni!Hogy tudta ezt vállalni.Monjuk sztem nem sok gázsit kapott azért a 2 egész tő mondatáért.Egyébként Avril csak az elején volt benne,de az avril-fanbased-en olvastam,hogy a végén is mutátják,csak mint hullát.X)Asszem.Na ennyit akartam írni,ez a véleményem,és berakom ide azt a kis részletet,amiben Av látható a filmben(sajnos csak angolul):

A bejegyzés trackback címe:

https://mad-rock-chick.blog.hu/api/trackback/id/tr77674578

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása