aug
30

ITT A SULI MINNYÁ! o_O

Címkék: suli | Szerző: zsófa | 4:02 pm

CSÁs!
Itt van már megint a sokak által utál,szar,minekez dolog.A suli.És milyen meglepő....én is ezek közé tartozok.Mármint a "sokak" közé.Azért aszt hiszem az ősök rémálma is,mert egy magamfajta 7-esnek vannak...hát ö...kérései:)Amik nem olcsóak.Márkás táska,márkás tolltartó,cipő,füzetek...és miegyébmás szarság.Nekem nem kellettek "annyira" extra dolgok,de legalább ezeket szeretem,és sokáig tudom majd használni.Nos ha érdekel vkit,leírnám zárójelben,hogy mien jók a megérzéseim.Nos az úgy volt,hogy még augusztus közepén a Miskolc Plázában kinéztem magamnak egy tök király tolltartót,és hát nem volt vmi olcsó(de hát plázai,mit várhattam volna).Anya azt mondta,majd akkor megkaphatom,ha apáék kapnak beiskolázási utalványt(nem részletezem mi az,csak kedvezmény a tanszerekre),oké,majd augusztus végefelé visszamegyünk.Na mi vissza is mentünk,és hát bejött a tippem.Nem volt már belőle 1 darab sem!Király!Pedig ez méretben,színbe,és mintázatban is megfelelő lett volna.Húde ideges voltam.Aztán beletörődtem.Nincs és kész.De máshol sem ám!Még sehol nem láttam olyat.Kb tegnapelőtt szétnéztem a neten,rákerestem arra a tolltartóra,és meglett!!!Egyébként ez az: CLICK IDE.És még olcsóbb is,mint a boltban volt.Tudom,hogy még jön rá egy csomó plussz,de még úgy is.Anya megengedte,hogy megrendeljük,és ez tegnap volt.Most nagyon happy vagyok!Remélem elküldik jövő hét végére! Addig majd hordom a régit.Holnap pedig már évnyitó coming out...X)Találkozok azzal a sok ökörrel,és egy évet megint lehúzok velük.Ez van.Úgyhogy ma este teljes "nagytakarítás" magamon.Ennyi mára elég is.Majd hétfőn írok,hogy milyen az 1. nap a suliban. Addig is látogassátok néha az EMO-m,ha gondoljátok ITT. Szevasztok,legyetek rosszak!XD
Zsófa™

A bejegyzés trackback címe:

https://mad-rock-chick.blog.hu/api/trackback/id/tr64641147

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása