aug
11

ÜDV!XD
Már megint itt vagyok egy újabb kritikával,mégpedig az új Múmia filmjével.Tegnap láttam moziban,és hát nagyon teccett,izgalmas kalandfilm lett.Rengeteg robbantás van benne,meg lövöldözés,és én örülök,hogy egy kicsit jobban elvitték a vígjáték felé.Bár az igazat megvallva az előző 2 rész valahogy jobban lekötött.Ez már.....nem az igazi,és olyan "muszályvoltmáregyharmadikatiscsinálni" film.Lehet,hogy volt aki kifogástalannak találta,de lehet,hogy inkább jobb lett volna a Mamma Mia!-t megnézni.Jójó jókat röhögtem rajta,de nem ajánlom,csak az egyik barátnőmnek,bár nem tudom,hogy látta-e már.Na ezzel be is fejeztem volna,pá...
Zsófa™

A bejegyzés trackback címe:

https://mad-rock-chick.blog.hu/api/trackback/id/tr28611106

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása